25 Μαρ 2015

Άναψαν τα αίματα για την παρέλαση…





Νέο επεισόδιο στην διαδικτυακή κόντρα Παπαδημούλη – Δούρου…

Μεγάλη κόντρα έχει ξεσπάσει με αφορμή τις εκδηλώσεις για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου, ανάμεσα στον Δημήτρη Παπαδημούλη και την Ρένα Δούρου....


Ο...
ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, χτύπησε ξανά μέσω Twitter, όπως συνηθίζει, και επιτέθηκε στην Περιφερειάρχη Αττικής, για την απόφασή της να πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις μετά το πέρας της παρέλασης.

Ο κ. Παπαδημούλης επέλεξε να στείλει δημόσιο μήνυμα στην κυρία Δούρου, χωρίς να την κατονομάζει, γράφοντας χαρακτηριστικά:

Θερμή παράκληση προς συναρμόδιους: Οι εθνικές επέτειοι στο μέλλον να εορτάζονται στο μέλλον, διαφορετικά. Με λιγότερα έξοδα και χωρίς πολύ «ταρατατζούμ».
Με ένα δηλητηριώδες tweet απάντησε η Περιφερειάρχης Αττικής, η οποία δεν μάσησε τα λόγια της ούτε απέναντι στον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο τρόπος με τον οποίο απάντησε, είναι περισσότερο από προφανές ότι απευθύνεται στον κ. Παπαδημούλη, τον οποίο κατηγόρησε για αυτοπροβολή... με κάθε ευκαιρία.

«Θερμή παράκληση προς τιτιβίζοντες: Τα πολιτικά ζητήματα δεν λύνονται με 140 χαρακτήρες. Άλλο η πολιτική άλλο η αυτοπροβολή...» έγραψε η Ρένα Δούρου στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter.

Όπως φαίνεται, οι σχέσεις των δύο πρωτοκλασάτων στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ έχουν διαρρηχθεί οριστικά, καθώς ο κ. Παπαδημούλης ανταπάντησε με τη φράση «λυπάμαι πολύ...»...
Αναρτήθηκε από nonews-NEWS

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος26/3/15, 4:22 μ.μ.

    Ανώνυμος26/3/15 15:10
    Anonymous26/3/15 08:22
    απο παλια της ευλογιμενης κυραμαρως της αρεσανε τα πηδηματα απο δω κ απο κει.
    παλια με τον λαλακη, μετα με τον πιπι, μετα με τον τσαβες, μετά με την ρουλα, τωρα παλι με τον τσαβες.
    πηδηματα πολλα, λογια πολλα, μεγαλη κλανια και σοβαροτητα μηδεν.

    Απάντηση

    Anonymous26/3/15 15:08
    Δεν σε έχουν ενημερώσει καλά φιλαράκο ,και πάλι βγάζεις χολές Ακου λοιπόν,
    Δεν ήμουν ποτέ με τον συνδυασμό του κυρίου Αγαπίου
    Δεν ήμουν ποτέ με τον συνδυασμό του κυρίου Τσαβαρη
    Ήμουν και τις δύο φορές που έβαλα με το συνδυασμό του κυρίου Σοφρά .Επί θητείας κυρίου Τσαβαρή έγινα ανεξάρτητη για ένα και μόνο σκοπό, Επειδή έχω μάθει στη ζωή μου να έχω δική μου άποψη για τις αποφάσεις που παίρνω λάθος η σωστές, να έχω την ευθύνη των πράξεων μου γι΄αυτό και μόνο τον λόγο.!!!! Άλλωστε για να έχω διαλέξει τον συγκεκριμένο συνδυασμό κάτι λέει αυτό Γι αυτό και υπάρχει καλή συνεργασία με τον συγκεκριμένο Δήμαρχο.Και φθάνουμε στο συνδυασμό της κυρίας Νάννου στο συνδυασμό μπήκα 1)΄΄Οταν Ο κύριος Τσαβαρής έκανε άγωγη στην κυρία Νάννου γιατί με στήριξε λέγοντας ότι αντί Διατακτικές έδωσε Τρόφιμα ,Οκύριος Νάννος μου είπε τώρα πρέπει να μας στηρίξεις γιατί η σύζυγος μου έφαγε για σένα αγωγή 60000 ευρω.Αυτό το γραμμάτιο έπρεπε να ξεπληρώσω ,όπως λέτε και εσείς.Όταν λοιπόν Ο κ.Τσαβαρης ανακάλεσε την αγωγή μου και μετά από παρότρυνση δική μου να ανακαλέσει και την Αγωγή της κ.Νάννου (διότι γνωρίζουν πολλοί
    ότι δεν ήταν μόνο η στήριξη η δική μου, υπήρχε και κάτι άλλο που εάν ήθελε θα την προχωρούσε σέβομαι αφού δεν υπόθηκε τότε δεν θα το πω και τώρα αυτοί που το γνωρίζουν φτάνει .Έτσι παίρνοντας την ανάκληση της Αγωγής της την παρέδωσα στον κύριο Μηνά και ξεχρέωσα το γραμμάτιο που λέτε και εσείς΄. και αποχώρησα από τον συνδυασμό με σεβασμό προς όλους τους Συναδέλφους ,και την Υποψήφια τότε κυρία Νάννου.και 2)Επειδή μέχρι εκείνη την στιγμή είχαμε όλοι ένα κοινό σκοπό την απομάκρυνση του κυρίου Τσαβαρή.
    Ακόμα βλέπεις ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ;;;;;;;;;;;;Από μέρους μου;;;;;;;;;;;; Πόσες φορές θα σας πω Ότι δεν θα με βρείτε ανακόλουθη στα λόγια και στις πράξεις μου παρά μόνο από ανθρώπινο ΛΑΘΟΣ
    Για το δεύτερο σκέλος της απάντησης μου κανένας δεν με κάλυψε ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ έκτος του συζύγου μου δίνοντας 17.250 ευρω.
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ;; ΟΛΟΙ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΜΑΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝ!!!!!
    Γι όλα αυτά προσπαθώ να είμαι με όλους από π΄λευράς μου εντάξει όσο μπορώ Κάτι που μερικοί το θεωρούν Κολοτούμπα, γλύψιμο,όχι φίλε τα πολιτικά φε'υγουν ,οι άνθρωποι μένουν ,Και εγώ πάνω από όλα είμαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!
    Δημητριαδου Μαρια

    ΤΟ ΜΟΝΑ ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΠΗΔΩ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ . ΚΑΙ ΗΔΟΝΙΖΟΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος28/3/15, 9:38 π.μ.

    Το Πάμε Λουκέτο !!!! Είναι το νέο blogs που θα αναφερθεί στα δρώμενα του νησιού και στις τελευταίες εξελίξεις. Ξεκινάμε την ερχόμενη Δευτέρα με την βράβευση της ελιάς (δέντρο) που βρίσκεται στην Κακή Βίγλα. Εκεί, μετά απο ανακοίνωση της Δημοτικής Αρχής του τόπου μας θα παρασταθούν για να τιμήσουν την ελιά όλων των ειδών οι ελιές όπως τσακιστές, ζαρωτές με ή χωρίς αλάτι,ξυδάτες,θρούμπες,πράσινες,χαρακτές, ως επίτιμη θα παρασθεί η Ελιά Καλαμών!. Θα παρασθούν κατόπιν αποκλειστικής πληροφορίας το παρθένο ελαιόλαδο το σογιέλαιο το
    βαμβακέλαιο και άλλα λοιπά σπορέλαια. Επειδή αυτό έχει παγκόσμια ανταπόκριση πιθανών να παρασταθεί μόνο για λίγο και το ορυκτέλαιο. Πάντα με πληροφορίες του ΄νέου blogs μας "παμε λουκέτο" το βραβείο θα αφιερωθεί απο την ελιά στην προγιαγιά της. (Την διοργάνωση την έχει αναλάβει αποκλειστικά η κ. Παρούσα. Μετά το πέρας της εκδήλωσης θα κεραστεί ρετσινόλαδο. Η είσοδος στον κάμπο είναι ελεύθερη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος1/4/15, 5:00 μ.μ.

    Κ ΔΗΜΑΡΧΕ ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΕΤΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ; ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ 12 ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΔΙΟΤΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ; ΠΑΝΤΩΣ Κ. ΔΗΜΑΡΧΕ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ "ΚΙΝΗΣΕΙΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΘΑ ΚΑΛΕΣΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ. Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΤΕ ΣΕ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΕΠΙΜΕΛΩΣ... ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ. ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΑΣ!!!!!! ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΘΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΩ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΥΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή